Translate

Translate

Translate

среда, 24 ноября 2021 г.

ԳՈՒԳԼԸ՝ՆՈՐ ՔՄԱՀԱՃՈՒՅՔՆԵՐՈՎ

 Երբ տպագրատան երիտասարդ աշխատակցուհուն ասի՝,Ուզում եմ բլոգիս մեջ նկար տեղադրեք,, ասեց՝,,բլոգն ի՞նչ է, ես չգիտեմ,,/ահա եվ ձեզ բլոգերային դպրոցի զարգացում․էն ավագ սերնդի մարդը որ չիմանա թե ինչ է բլոգը՝զարմանալի չի լինի, բայց երիտասարդ աղջիկը՝համակարգչի հետ աշխատող, չիմանա բլոգն ինչ է՞/։

    Ասի՝ես իմ էլեկտրոնային փոստը կբացեմ, հետո կբացատրեմ, թե ինչ է բլոգը, որտեղ ուզում եմ նկար տեղադրել։Բայց պարզվեց, որ նրանց համակարգչի վրա իմ էլեկտրոնային փոստն ինձ․․․․չի ճանաչում, եվ ,,հավաստիացումներ,, է պահանջում համոզվելու համար, որ ես եմ էլեկտրոնային փոստի տերը։Ավելի ուշ պարզեցի, որ սա ԳՈՒԳԼԻ հերթական օյինբազություններից է․սկսել է սահմանափակումներ կիրառել օգտատերերի նկատմամբ,եվ եթե հանկարծ համակարգիչդ փոխվել է, պետք է ոտուձեռ ընկած համոզես, որ դու ես փոստիդ տերը։Բարեբախտաբար, ֆեյսբուքն առայժմ չի ուրանում իր օգտատերերին,անկախ նրանից, թե երբ եվ ինչ համակարգչից են օգտվում։Իսկ ԳՈՒԳԼԻ իմ 3 էլեկտրոնային փոստերից մեկին՝մի տեղ չեն ճանաչում, մյուսին՝մի տեղ։Էն ամենահինը՝2011թվին ստեղծված, խռովել էր,ասելով՝,,Դու քո համակարգիչը փոխել ես, ես չեմ ուզում քեզ ճանաչել,,։

ԳԱՅԱՆԵ ՀՈՎՍԵՓՅԱՆ,Վանաձոր,ազատ լրագրող, բլոգեր՝2011թվից

Комментариев нет:

Отправить комментарий